Mysigt!

Hejsan!! Ad här!! :P

Nu har vi två (Ma och jag) haft det mysigt och kollat på I Am Number Four med en kompis!! Jag hade ingen lust att titta på den först så jag snackade typ hela tiden :P men sen började jag titta på riktigt! :P Jag och Ma har sett den en gång innan så jag visste ju vad som skulle hända! :P Men vår kompis hade inte sett den och ville se den så ja! :) Ma tycker den äger och jag tycker den är bra! :P Har ni sett den nån gång?? Vad tycker ni om den isåfall?? :)

P.S Jag är ett ENORMT stort fan av bandet Hollywood Undead! Dem är typ raka motsatsen av Jedward men jag tycker att de äger endå och jag lyssnar på dem hela dagarna så jag tänkte att jag måste ju nämna dem här! :) Om ni har hört dem och tycker de äger... KOMMENTERA! Jag kan snacka om dem hela dan!! Precis som Jedward! :)


HU4L!! (Hollywood Undead 4 Life)

J4L!! (Jedward 4 Life)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback