OMG!!! Otursdag??

Hej... Inte nån bra dag idag...

Idag har det varit VÄRSTA dagen i mitt liv!! Typ.. :P
Först vurpade jag med cykeln till skolan
Sen tappade jag bort saker hela tiden!! ÖVERALLT!! ALLTING!
Sen så blev det tandläkaren
Sen så blev min cykel stulen (fast vi hittade den sen)
Sen så blev jag försenad till dansen!
Sen gick det jättedåligt för mig på Mario Bros!! :P *oseriös*
Sen så har jag ont i magen!! :P Har ätit för mycket cupcakes!! :P


Aja, inge bra dag för mig inte! :(
Fast jag och Ma har haft kul idag! Vi spelade Mario Bros!
P.S Jag förlorade och DOG HELA TIDEN!!! :P
Ja... Typ min dag. Imon=FREDAG!!! YES!! FINALLY!! Ah godis all day!! :P Ne, skoja bara! Något nyttit nån gång oxå! :P (Säger vi)
Tagga imon!! Asså jag vet inte varför men jag absolut ÄLSKAR fredagar!! Det är nåt med dem!
Skolan känns inte lika seriös, helgen börjar, stanna uppe sent, gottegrisa all day, kompis-time...
Aa DET ÄR NICE!! :P
Helger älskar jag! Mest för att jag inte gillar skolan så väldans mycket...
Mitt favoritämne i skolan är... typ svenska... :) hihi! Just nu håller vi på med att spela in (gruppvis) antingen en talkshow eller ett nyhetsprogram! :) Min grupp ska göra ett jätte-oseriöst nyhetsprogram! Det är askul!!
Tex Det ska vara en sport-pratare som inte ska kunna NÅT om sport så han säger
"Zlatan Ibrahimovic sparkade pucken över handbollsnätet på vollybollsplanen!! " :P Typ så! MM!!
Sen så ska vi göra reklam oxå!! En i våran grupp ska skrika "nu blire SUSHI!!!!" i sån här kinesisk dialekt!! :P
Sen så hackar han typ morötter (vilket inte har nåt alls att göra med sushi)
Och sen så kommer en bild på färdig sushi och han ba:
"Hoppas ni kan göra SUSHI!!!! nu." :P
Ja, vad ska man säga... :P UNGAR!!
Sen så ser vi "Honungsbiets Hemliga Liv" i skolan oxå!! :) Det är min film så jag har sett den innan!! :P
OCH BARA SÅ NI VET, DEN HANDLAR INTE OM BIN!! Den handlar om hur mörkhyade behandladees förut! :(
hatar hur människor kan vara... hitler, napoleon... Aa, mer behöver jag väl inte säga??
Nee USCH!!!!! Fy och blä!
Om nån som läser detta har sett den... KOMMENTERA!!! Den är jättebra tycker jag!! :)
Kom på en jättekonstig tanke... Jag har leopardmönstrade strumpor...
Asså bara så ni vet så får jag konstiga tankar ibland. Typ jag kan spela nåt spel med en kompis och plötsligt skrika ut "KALKON!!!!" så ja... :P
Asså förlåt att jag bara rabblar på men jag är en PRATKVARN och jag var född till en PRATKVARN!! :P
Syns snart!! :)
P.S Har ni märkt att jag skriver ":P" VÄLDIGT mycket?? :P Nee inte igen!!
//Ad <3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback