VIDEO MANIA!!!!

HEJ HEJ!!

Ad här!! :) Jo här kommer videor av HU som jag diggar!! :P





Versen är inte världens bästa men refrängen är bara BÄST!! Han (Deuce) som sjunger här har blivit sparkad från bandet så de har en annan sångare nu som heter Danny! Båda är awesome!! :P






  

Är världens bästa, sorgsna låt (med Deuce!) :) Är SÅ Fin!






 

Är brabrabra!! :P


P.S Jag ber så mycket om ursäkt om nån av låtarna har svordomar eller ovårdat språk!!! Absolut inte meningen!  







Ägig låt!! :P Sorry för det ovårdade språket i videon men låten ÄR SÅ BRA att jag var tvungen att ha med den!! :S





Nu börjar låtar med DANNY!! komma!! :P Denna låt är sååå sorglig!! lyssna och läs texten bara!! Den kanske inte låter så hemsk men aa! Den äger endå!!
Som sagt förlåt om nån svordom eller nåt sånt finns med!!





Den här låten är så bra att det finns inte!!! Sååå ägig!!! :P
Förlåt om... ja jag har ju sagt det innan så jag säger förlåt om det finns nåt ovårdat språk på nån av videorna här!!





Den här låtens verser är aa bra men asså refrängen är BRA!!! :P






Den här låten ÄR SÅ AMAZING så det kan vara!!!
Den har dock lite ovårdat språk i sig så... sorry for that!!






En lite lugnare låt men fortfarande BÄST!! :P Har lite ovårdat språk så jag ber om ursäkt! Vi gör så här; om det är ovårdat språk på nån av de videorna som kommer så ber jag om ursäkt!!
P.S 1:39 = MIN FAVO!! "J-dog"!! <3<3
J-Dog!! <3<3  Här är han utan mask!! :)





 








Ägig låt!!!!! <3<3<3<3<3









Jättebra låt fast sorglig om man lyssnar på texten!!
P.S  2:42 = Jätteläskig!! Han heter "da Kurlzz" :P Han heter så för att han har lockigt hår!! :P haha!




Jag tänkte att eftersom jag har blivit ett så stort fan av Hollywood Undead också så skulle ni få lite låtar av dem också! :)


Det är ganska otroligt hur jag kan gilla två så olika band!! :)




See you later Alligator!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback